A Touch Of Bossa vol. 1

Artist: Various Artist
Album: A Touch Of Bossa vol.1


CD 1:
01 - Mayra - Sunday Morning
02 - Taryn Szpilman - I Say A Little Prayer
03 - Eduardo Braga - I Don't Wanna Miss A Thing
04 - Cris Delano - True Colors
05 - Marcela Mangabeira - You Give Me Something
06 - Marcela Mangabeira - Rock With You
07 - Pedro Gavin - Beautiful Girl
08 - Monique Kessous - The Way It Is
09 - Bob Tostes - Fly Me To The Moon (In Other Words)
10 - Marcela Mangabeira - Don't Stop The Music
11 - Tahta - Mercy
12 - Marcela Mangabeira - September
13 - Barbara Mendes - Because Of You
14 - Monique Kessous - Remember The Time
15 - Marcela Mangabeira - You're Beautiful

CD 2:
01 - Georgeanna - Apologize
02 - Liz - My Heart Will Go On
03 - Tahta Menezes - Time After Time
04 - Cris Delano - Big Girls Dont Cry
05 - Eduardo Braga - Smooth Operator
06 - Flavio Mendes - Beyond The Sea
07 - Saloa - Don't Stop Me Now
08 - Monique Kessous - Back To Black
09 - Tahta Menezes - You Make Me Feel Brand New
10 - Marcela Mangabeira - Human Nature
11 - Maria Augusta - If You Leave Me Now
12 - Rachelle - Bleeding Love
13 - Marcela Mangabeira - Lovin You
14 - Barbara Mendes - Billie Jean
15 - Flavio Mendes - She
download link

Share:

12 comment(s)